vineri, 12 martie 2010

Vesti proaste

Azi am fost anunțata telefonic ca din cauza unor probleme apărute la laboratorul din Italia testul meu genetic nu mai poate fi făcut. Acest test al genei receptorului androgenic se efectua intr-un laborator din Italia. Probele mele biologice au fost transportate pana acolo dar laboratorul nu mai funcționează. Cei de la Academica mi-au zis ca laboratorul si-a încetat activitatea din cauza unor probleme legate de sediu dar eu am impresia ca cauza e alta: criza economica si amplele miscari de protest care au paralizat Italia. Îmi pare foarte rău ca nici de data asta nu am șansa sa aflu daca in cazul meu defeminizarea si masculinizarea hipotalamusului a fost favorizata de o receptivitate mare la androgeni. Îmi pare foarte rău ca nu am șansa ca prin acest test sa dovedesc ca m-am născut așa, polimorfismul genei receptorului androgenic fiind strâns legat de felul in care se formează structurile dimorfice sexual din hipotalamus, structuri responsabile cu orientarea sexuala, gena receptorului androgenic având un rol foarte important in determinismul homosexualității feminine.

Un comentariu:

  1. Imi pare rau pentru vestile proaste pe care le-ai primit si sper sa reusesti sa aflii cat mai multe. De cateva luni urmaresc diverse articole pe net in acest domeniu si sincer chiar imi place cum scrii. Super tare blogul tau. Bravo si mult succes. Marian !

    RăspundețiȘtergere