vineri, 19 martie 2010

Alt laborator, alta recoltare, alta șansa de a afla de ce sunt lesbiana



Azi am fost la Cytogenomic Medical Laboratory pentru recoltarea de probe pentru testul genei receptorului androgenic. După recoltarea primei eprubete de sânge am fost întrebata de ce fac aceasta analiza. Am spus totul începând cu hirsutismul nehiperandrogenic si terminând cu masculinizarea hipotalamusului si orientarea mea sexuala. S-au hotărât sa-mi mai ia o eprubeta de sânge si sa-mi facă si cariotipul, paternul de inactivare a cromozomului X si testul pentru eventualele translocații pe X ale genei SRY(gena de pe Y care determina diferențierea testiculara a gonadelor, traslocatiile pe X ale acestei gene putând sa duca la hermafroditism sau la sindromul bărbatului cu cariotip 46XX in funcție de paternul de inactivare a cromozomului X). Deși este puțin probabil ei nu exclud nici posibilitatea existentei unui hermafroditism inaparent datorat translocației genei SRY pe un cromozom X inactivat in mod preferențial, ceea ce ar duce la apariția unui ovotestis unilateral in care țesutul testicular a fost prea puțin pentru a induce masculinizarea organelor genitale dar suficient pentru a induce masculinizarea prenatala a creierului. Eu oricum raman la parerea mea ca in cazul meu cauza este lagata de un numar prea mic de repetari CAG din exonul 1 pe ambele alele ale genei receptorului androgenic, ceea ce a dus la o receptivitate crescuta la androgeni care a favorizat masculinizarea prenatala a hipotalamusului.Mi-au luat foarte mult sange dar sper ca macar de data asta sa aflu adevarul despre determinismul genetic al orientarii mele sexuale


Momentul adevărului va fi peste trei sapatamani când va fi gata rezultatul. Sunt foarte curioasa daca ipoteza mea se va confirma.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu