marți, 2 martie 2010

Si a fost si ziua recoltării



Azi am fost la Academica Medical pentru recoltarea probelor biologice pentru analiza genetica a genei receptorului androgenic. Am ajuns acolo la ora 11 30. A trebuit sa aștept puțin pentru ca nu venise șoferul. Nu mai era nimeni in afara de mine acolo cu asemenea analize si cred ca sunt prima din tara ca le face. Pe la ora 12 când a venit si șoferul care trebuia sa sa transporte probele la laborator una dintre asistente mi-a luat doua eprubete de sânge. Îmi cam tremura mana de emoție pentru ca aproape nu-mi venea sa cred ca pot afla eu adevărul despre receptorii mei androgenici. Rezultatul va fi gata peste aproximativ o luna. Voi fi anunțata telefonic când e gata. Atunci va fi momentul adevărului. Va voi tine la curent cu ceea ce aflu. Ar fi fost interesant de văzut cum se prezintă gena receptorului androgenic si la alte lesbiene dar din păcate nimănui nu i-a trecut prin cap sa fac un studiu genetic pe lesbiene, ca si cum lesbiene ar fi o categorie uitata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu