miercuri, 29 iunie 2011

După 7 luni de finasterida

După 7 luni de tratament cu finasterida am constatat ca parul de pe burta si de pe sani s-a transformat intr-un puf fin si blond, pe picioare creste atat de fin si de blond incat începe sa se vadă abia la 2 saptamani după ce l-am ras, parul din cap a crescut mult mai repede si a ajuns la lungimea de 50 cm si nu se mai umple atat de repede de seboree si acneea s-a redus vizibil. Acum si când ma uit in oglinda arat mult mai feminin decât înainte si mi-a zis o prietena ca am pielea mult mai fina. Din cauza ca 5alfa-reductaza a fost blocata s-a activat aromataza si androgenii din corpul meu au fost convertiți in estrogeni rezultând o cantitate mai mare de hormoni feminini. Din cauza acestor hormoni feminini am avut mai des dureri de cap, dar nu ca atunci când luam Yasmin, precum se prioade când plângeam din orice.

De 3 zile la sfatul doctoritei Oana Magurean de la Polizu (care mi-a descoperit si o malformație uterina la ecografie, un uter bicorn septat din cauza caruia am dureri cumplite la fiecare menstruatie, dar a continuat sa zica ca durerile au cauze hormonale si a incercat sa-mi prescrie tot Yasmin dar pana la urma am reusit sa o conving sa-mi prescrie androcur si spironolactona) am înlocuit finasterida cu spironolactona, un alt antiandrogen care actioneaza mai mult la nivelul glandelor suprarenale dar blochează si receptorii androgenici. Daca exista o rezistenta la cortizol cum ar indica analizele mele in care cortizolul mi-a iesit dublu in ciuda faptul ca lipsesc cu desavarsire manifestarile fenotipice ale sindromului Cushing atunci spironolactona este varianta cea mai buna pentru mine pentru ca pe langa receptorii androgenici mai blochează si receptorii pentru aldosteron (hormon secretat in exces in cazul sindromului rezistentei la glucocorticoizi)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu