duminică, 20 decembrie 2009

Despre mine si acest blog

Mereu am stiut ca ma atrag femeile dar sentimentele de vinovatie pe care le-am acumulat dupa ce m-am intoxicat cu ce mi-au zis o multime de persoane ignorante din jurul meu m-au impiedicat sa fac ceea ce simteam pana cand primele semne de androgenizare m-au convins ca nu este vorba desprea ceea ce fac ci despre ceea ce sunt.Am creat acest blog in primul rand pentru a deschide mintile incuiate si sperand ca adevarul stiintific va triumfa in fata ignorantei si a homofobiei.Ar trebui sa se stie ca homosexualitatea este o CONDITIE BIOLOGICA innascuta, nu o alegere de judecat si de condamnat. Ar trebui sa se stie ca aceasta conditie biologica nu este o boala si nu ar trebui sa fie o preoblema in sine. Ar trebui sa se stie ca genele care predispun unul dintre sexe la homosexualitate sunt avantajoase pentru indivizii de sex opus, acestia fiind mai fertili si din acest motiv aceste gene nu au fost eliminate de evolutie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu